• Customer journey in control

    De customer journey wordt vaak uitgelegd als de reis die de klant maakt vanaf het eerste contactmoment tot en met de aankoop. Maar daarmee wordt dit veelzijdige begrip tekortgedaan. Het hele proces moet namelijk kloppen, dus ook minder voor de hand liggende factoren als de oriëntatie van een klant, klachtenmanagement en after sales bijvoorbeeld. Absolute ‘moments of truth’ voor organisaties, want bij elk contact verwacht de hedendaagse klant een consistente merkbeleving. Hoe technologie en mensen hieraan kunnen bijdragen, konden bezoekers ontdekken tijdens het Nationaal Customer Contact Congres op donderdag 18 mei 2017. Zien we jou volgend jaar?

Bezoekers

Het 21e Nationaal Customer Contact Congres is hét jaarlijkse event voor iedereen die zich bezighoudt met klantcontact. Een selectie uit de bezoekers in 2017:

@Leisure - 2Basics - a.s.r. - AAFM Facility Management - ABN AMRO Bank - Alcredis Finance - Allsecur - Altranet - ASAP.be - ATAG Nederland - Axians - BCC elektro-speciaalzaken - Benu Direct - BetterBe - Bruynzeel Keukens - BRW Groep - Carglass - CB - CCV Nederland - Centrada - CM - Concorde Group - Connecting The Customer - Consumentenbond - Content Guru - Coosto - Dak Kindercentra - De BUCH werkorganisatie - De Persgroep Online Services / AutoTrack - De Regionale Belasting Groep - Deloitte - Dienst Uitvoering Onderwijs - Dienstverlening Drechtsteden - Dumont Consulting - Elho - Enexis - Europcar Autoverhuur - Fabrik Wonka - Ferment Management - Feyen - GE_CO BVBA - Gemeente OSS - Grohe Nederland - Het Financieele Dagblad - Het Nederlandse Rode Kruis - Hofstad Search - Holland Media Combinatie - Honeywell SPS - House of Hostmanship - IAK Verzekeringen - ING -  ING Accounts Payable - Inshared Nederland - Jacobs Douwe Egberts - Jeugdbescherming Regio Amsterdam - Kabelnoord - Kärcher - KNNS Business Solutions - Koninklijke PostNL - Lefier - Lekkerland Nederland - Lucardi Juwelier - Mediahuis - Mediq Nederland - Metier Academy Benelux - MLC - Möbius - Mystery Review - Nuon Energy - Nationale Nederlanden - Nationale Politie - Natuurmonumenten - Nederlandse Associatie voor Examinering - NIBC Direct - ONVZ Ziektekostenverzekeraar - Otravo - P-Direkt - Pegamento - Pidpa - Primagaz Belgium - Prominent Comfort Producten - ProWonen - Rabobank Krimpenerwaard - RDW - Richemont - Rijkswaterstaat - RS Components - SIDN Nederland - SmartCenter - Stichting Internet Domeinregistratie Nederland - TCS - Telenet - Teleperformance Nederland - Timing Uitzendteam - Travix - Van Ameyde Services - Van Duijnen Koffie - VCD CSS - VDAB Opleiding en Ontwikkeling - Verint Nederlands - Vivare - VTB-VAB - Webhelp - Wereld Natuur Fonds - Wijnvoordeel - Zig Websoftware

@NCCCongres - #NCCC

22e NCCC

De datum voor de 22ste editie van ons congres is bekend: donderdag 17 mei 2018. Dus zet die alvast in je agenda! #nccc2018

Lees meer

Hoofdsponsors

  • Genesys
  • GX Software
  • Jabra
  • Salesforce

    Co-sponsors

    • AcceptEmail
    • Avaya
    • Frontline
    • Susa
    • Telecats

      Partners

      • CustomerFirst
      • Klantenservice Federatie
      • MarketingTribune
      • PvKO
        Event van
        customerfirst