Programma

Klantgemak verhogen vanuit Customer Journey Mapping

09:45 - 10:30
Programma

Hoe kan Customer Journey Mapping helpen bij het verlagen van het aantal calls en het verhogen van het klantgemak binnen alle kanalen van Liander?

In het traject ‘Optimalisatie klantcontact’ binnen de groot-zakelijke afdeling hebben we in enkele maanden successen geboekt voor de organisatie en de klant. Hierbij hebben we Customer Journey Mapping als methode ingezet en klantprocessen direct geoptimaliseerd. Dit hebben we vanuit alle beschikbare kanalen bekeken en de klant als uitgangspunt genomen. Door betrokkenheid van medewerkers en klanten konden we het verbeterpotentieel snel vinden.

Hoofdsponsors

  • Genesys
  • GX Software
  • Jabra
  • Salesforce

    Co-sponsors

    • AcceptEmail
    • Avaya
    • Frontline
    • Susa
    • Telecats

      Partners

      • CustomerFirst
      • Klantenservice Federatie
      • MarketingTribune
      • PvKO
        Event van
        customerfirst