Programma

Voor elke klantvraag een online oplossing

12:15 - 12:45
Programma 2017
De beste online service provider van Nederland zijn, dat is de doelstelling van Telfort. Hoe willen ze dat bereiken? Door ervoor te zorgen dat klanten het antwoord op hun vragen, online moeiteloos en in slechts enkele stappen kunnen vinden. Ellen Brunninkhuis, Product Owner van telfort.nl, laat in haar sessie zien hoe Telfort op basis van data inzicht creëert in de online klantvragen. En hoe zij vervolgens instrumenten ontwikkelen die offline oplossingen (kunnen) vervangen en ervoor zorgen dat klanten online optimaal geholpen worden. Met als resultaat: een hogere klanttevredenheid en minder telefonisch contact.

Hoofdsponsors

  • Genesys
  • GX Software
  • Jabra
  • Salesforce

    Co-sponsors

    • AcceptEmail
    • Avaya
    • Frontline
    • Susa
    • Telecats

      Partners

      • CustomerFirst
      • Klantenservice Federatie
      • MarketingTribune
      • PvKO
        Event van
        customerfirst