Sponsors

Hoofdsponsor | Genesys

Sponsors
Genesys® faciliteert elk jaar meer dan 25 miljard van werelds beste customer experiences. Wij zetten de klant centraal bij alles wat we doen en geloven met heel ons hart dat fantastische customer engagement leidt tot fantastische bedrijfsresultaten. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op het #1 customer experience platform voor het realiseren van omnichannel customer journeys die voorbijgaan aan silo’s en bouwen aan langdurige relaties. Met een sterke reputatie in innovatie en de wens altijd de eerste te zijn is Genesys het enige bedrijf dat door topanalisten als ‘Leader’ wordt erkend in zowel cloud als on premise customer engagement solutions.

Hoofdsponsor | GX Software

Sponsors
GX Software helpt organisaties hun digitale kanalen persoonlijk te maken. Wij geloven in de combinatie van software en services, om de beste persoonlijke digitale ervaringen te creëren. Wij maken hierbij gebruik van het CMS XperienCentral, het customer data platform BlueConic en de formulierenmodule InteractiveForms. Met deze producten kunnen onze medewerkers en partners de behoeftes van onze klanten perfect vaststellen, daar de juiste oplossingen bij kiezen en projecten succesvol afronden. Dat heeft dan weer ultieme digitale klantcommunicatie, hogere loyaliteit en meer omzet tot gevolg. Dus: Make digital personal. Veel vooraanstaande bedrijven – waaronder Nationale-Nederlanden, Aegon, KPN, WNF en Ajax – plukken daar al jaren de vruchten van.

Hoofdsponsor | Jabra

Sponsors
Jabra, onderdeel van de GN Group, is een leidende ontwikkelaar en fabricant van communicatie- en geluidsoplossingen. Wij zijn gecommiteerd om mensen meer te laten horen, meer te laten doen en meer te laten zijn dan ooit voor mogelijk kan worden gehouden. We geloven erin dat geluid levens kan transformeren.

Jabra innoveert en zet bedrijven en consumenten met haar geluidsoplossingen in hun kracht door het produceren van bedrade- en draadloze headsets, draagbare- en in-office speakerphones en sportoordopjes. Jabra heeft 1.000 medewerkers wereldwijd en heeft in 2016 een omzet van 3,5 miljard Deense Kronen gerealiseerd.

De GN Group is actief in meer dan 90 landen en heeft bijna 150 jaren ervaring in innovatie en het leveren van betrouwbaarheid en gebruiksvriendelijkheid. Opgericht in 1869, met meer dan 5.000 medewerkers en listed aan de Nasdaq van Kopenhagen laat GN het leven beter klinken.
www.jabra.nl

Hoofdsponsor | Salesforce

Sponsors
Toen we Salesforce vijftien jaar geleden begonnen, wilden we CRM opnieuw vorm geven. In de cloud. En zo ontstond een geheel nieuw technologiemodel.

Daarnaast reserveren we 1% van ons vermogen, 1% van de tijd van onze werknemers en 1% van onze producten om Salesforce.org in staat te stellen wereldwijd non profits te helpen bij het bereiken van hun doelstellingen. Dankzij deze twee belangrijke besluiten groeiden we enorm, waardoor we uiteindelijk de leider in CRM zijn geworden en aan de basis stonden van het cloud computing-tijdperk. Maar dat niet alleen: met ons liefdadigheidsmodel inspireerden we ook anderen.

Dankzij onze toegewijde werknemers, partners en onze klanten is ons CRM-platform 's werelds meest toonaangevende zakelijke cloudecosysteem geworden. Bedrijven en instellingen van alle soorten en maten kunnen nu op een nieuwe manier contact leggen met hun klanten. En dat allemaal dankzij cloudtechnologie waarbij de allernieuwste ontwikkelingen op het gebied van mobile en social geïntegreerd zijn, waardoor ze meer verkopen, betere service bieden, effectiever vermarkten en succes behalen, zoals nooit tevoren.

Co-sponsor | AcceptEmail

Sponsors
Wat klanten willen – naast betaalgemak en snelheid – is keuze in de manier waarop ze een rekening betalen. Frictieloos betalen maar ook via meerdere kanalen. Met AcceptEmail verstuur je dynamische betaal- en machtigingsverzoeken via elk digitaal kanaal. Door AcceptEmail ziet iedereen - van Customer Care tot Finance – in real-time dat er is betaald. Niet pas een dag later. Zodra het sein op groen springt kan je meteen in actie komen om de betaling op te volgen. Dus je kan direct de boel in orde te maken voor de klant als dat nodig is. Meer weten? acceptemail.com

Co-sponsor | Frontline

Sponsors
Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met ruim 25 jaar ervaring. In deze tijd hebben wij de markt sterk zien veranderen. Wat door de jaren heen is gebleven, is de passie voor onze klanten. Wij zijn totaalontzorgers voor organisaties die klantcontact hoog in het vaandel hebben staan!

Co-sponsor | SUSA studenten uitzendbureau

Sponsors
SUSA is gespecialiseerd in het organiseren van studententeams in klantcontactomgevingen. De SUSA-studenten worden specifiek voor één bedrijf geworven en alleen daar ingezet.

Middels het Poolconcept® biedt SUSA een structurele oplossing voor het tekort aan personeel en de behoefte aan flexibiliteit. Nog tot een uur voor aanvang kan de personeelsbezetting worden op- en afgeschaald.

Met meer dan 70 jaar ervaring in werving, selectie en planning van HBO- en WO-studenten is SUSA kennispartner in capaciteitsmanagement en talentontwikkeling.

Co-sponsor | Telecats

Sponsors
Al 25 jaar ontwikkelt Telecats hoogwaardige en vooruitstrevende klantcontact oplossingen. We hebben een natuurlijke drive voor innovatie en zijn telkens bezig met de volgende stap. Met behulp van spraakherkenning worden klanten geïdentificeerd en vragen geclassificeerd. Op basis van wat de klant inspreekt, wordt het gesprek gerouteerd, een vervolgvraag gesteld of krijgt de klant direct antwoord via selfservice. Zodra de medewerker het gesprek krijgt, verschijnen de contacthistorie, klantgegevens en de ingesproken vraag op het beeldscherm. Onze oplossingen zijn bewezen bij ruim 400 klanten waaronder de politie, gemeenten, KPN, Aegon, PGGM, Sanoma en de Consumentenbond. Zie ook www.telecats.nl

Hoofdsponsors

  • Genesys
  • GX Software
  • Jabra
  • Salesforce

    Co-sponsors

    • AcceptEmail
    • Avaya
    • Frontline
    • Susa
    • Telecats

      Partners

      • CustomerFirst
      • Klantenservice Federatie
      • MarketingTribune
      • PvKO
        Event van
        customerfirst