Mike Hoogveld | Holland Consulting Group

Sprekers

Vennoot bij Holland Consulting Group


Drs. Mike Hoogveld RM is als partner bij Holland Consulting Group een veelgevraagd spreker en doceert aan diverse universiteiten en business schools. Als adviseur richt hij zich op advisering in marketing en sales strategie, omnichannel operaties en agile prestatie verbetering. Daarnaast verricht hij aan Nyenrode wetenschappelijk onderzoek naar de toepassing van agile binnen omnichannel management. Hoogveld is als bedrijfskundige en econoom afgestudeerd aan Nyenrode en de Vrije Universiteit Amsterdam en is beëdigd register marketeer. Hij publiceerde diverse artikelen in vaktijdschriften. Daarnaast is hij auteur van de bestsellers 'Cross Channel Excellence' en ‘Dokter, ik heb last van klanten’, met nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs en Managementboek van het Jaar. Zijn nieuwste boek ‘Agile Managen’ stond op nummer 1 bij Managementboek en behoorde tot de top-10 van best verkochte managementboeken in 2016.

 

Een kort interview met Mike

Waarom moeten professionals naar het NCCC komen? Hoe worden ze verrijkt?
Voor inspiratie over hoe de klant écht centraal kan worden gesteld binnen de organisatie.

Wat vormt de grootste uitdaging voor organisaties in het servicen van klanten?
De belangrijkste zijn het zorgen voor integrale samenwerking rondom de klant en het krijgen van voldoende inzicht in de wensen en het gedrag van de klant.

Wat zijn volgens jou cruciale aandachtspunten in het controleren van de customer journey?
Vooral het creëren van een snelheid en nieuwsgierigheid in je organisatie zodat men gaat leren door te experimenteren.

Wat wil jij eenieder aanbevelen die met customer journey management aan de slag gaat?
Probeer agile principes toe te passen in je dagelijkse manier van werken.

Met welk gevoel verlaten bezoekers jouw presentatie?
Ik hoop met een mix van verwondering over de snelheid van veranderingen, inspiratie door voorbeelden en energie om concreet aan de slag te gaan met nieuwe praktische werkwijzen.

 

Hoofdsponsors

  • Genesys
  • GX Software
  • Jabra
  • Salesforce

    Co-sponsors

    • AcceptEmail
    • Avaya
    • Frontline
    • Susa
    • Telecats

      Partners

      • CustomerFirst
      • Klantenservice Federatie
      • MarketingTribune
      • PvKO
        Event van
        customerfirst