Renate Grotenbreg | Eneco

Sprekers

Product Owner Digitale Wereld binnen de Backoffice van Eneco Consumenten – Customer Services.
Renate is binnen de Backoffice verantwoordelijk voor de vertaling van de klantprocessen naar de digitale kanalen. Het is de uitdaging de klantervaring zo te vertalen naar online diensten dat de end-to-end klantprocessen voldoen aan de door de verschillende labels van Eneco gestelde eisen, en de klantprocessen goed beheersbaar blijven. In deze vertaling zit altijd een sterke IT-component. Renate en haar team zorgen voor een succesvolle implementatie van de gewenste klantervaring, aangevuld met hun operationele ervaring.

Hoofdsponsors

  • Genesys
  • GX Software
  • Jabra
  • Salesforce

    Co-sponsors

    • AcceptEmail
    • Avaya
    • Frontline
    • Susa
    • Telecats

      Partners

      • CustomerFirst
      • Klantenservice Federatie
      • MarketingTribune
      • PvKO
        Event van
        customerfirst