Customer service, van journey naar experience

Klantbeleving is definieerbaar als ‘de perceptie die klanten hebben bij hun interacties met organisaties’. Zo bekeken doen producten en diensten zelf er niet zozeer toe; wat telt zijn de gevoelens die bij klanten ontstaan in relatie tot een merk en in welke mate er sprake is van (zintuiglijke) prikkelingen. Een ervaring willen we! Daar ligt meteen ook de uitdaging voor bedrijven, want de scheidslijn tussen excelleren en teleurstellen is flinterdun en zit ‘m vaak in de details. Een mooie klus én kans voor customer serviceprofessionals. Wat is nu nodig om te komen tot de ideale customer experience? Bestaat die überhaupt? Ontdek het tijdens het Nationaal Customer Contact Congres op donderdag 17 mei 2018.

Event informatie

  • Datum: 17 mei 2018
  • Locatie: Van der Valk - Utrecht

Voor wie is dit congres bedoeld?

VP Customer Service - Customer Engagement Manager - Chief Digital Officer - Customer Success Manager - Social Service Officer - Customer Contact Manager - Directeur Tevreden Klanten - Chief Customer Officer - Manager Klantinteractie - Voice of the Customer - Contact Center Manager - Chief Client Satisfaction Officer - Traffic Manager - Chief Experience Officer - Directeur Klant & Kwaliteitsmanagement - Channel Manager Customer Care - Manager KCC - WFM Manager - Customer Journey Manager - Senior Marketing Professional

Tickets

Laatste nieuws

26 januari 2018

Nieuws

Binnenkort vindt je hier het laatste nieuws.
Bestel tickets