Jaap Pieter Elenbaas
rsz_frank_grondstra

Jaap-Pieter Elenbaas 
Manager Client Services 

Jaap-Pieter is al meer dan 20 jaar actief in de diverse functies in het bankwezen. Verbindend element in die rollen is de klant. Tot 2014 was hij actief in de sales en acquisitie als banker, teammanager en kantoordirecteur. Met oog op de veranderende klantbehoeften en bankiersrol heeft hij in 2014 bewust gekozen voor een nieuwe richting. Door verdergaande digitalisering, toenemend aantal communicatiekanalen en hogere verwachtingen van klanten wordt het centrale klantcontact complexer. Voor Jaap-Pieter was en is het zijn ambitie om deze veranderingen ook bij een Private Bank als Van Lanschot, met veel aandacht voor persoonlijk contact, vorm te geven.

Frank Grondstra 
Account Director SmartCenter

Frank Grondstra is met meer dan 10 jaar ervaring, op het gebied van klantcontact, account director en consultant bij SmartCenter. Frank bouwt in partnership met zijn klanten aan een continue verbetering van de klantervaring. Hierbij kijkt hij altijd naar onderscheidende en doeltreffende oplossingen voor het behalen van de gewenste doelstellingen. Zijn uitgebreide operationale- en advies ervaring stellen hem in staat om organisaties te ondersteunen bij het werken aan een excellente klantgerichtheid en het creëren van een uitzonderlijke klantbeleving.

Powered by SmartCenter.

Onze sessie om 16.15 – 17.00: De weg naar een 9+ organisatie!

 

 

Houd me op de hoogte