Houdt het programma in de gaten, voor meer sprekers die binnenkort bekend worden.

Programma

09.00 - 09.30

Ontvangst

09.30 - 09.45

Opening dagvoorzitter: Frans Reichardt

09.45 - 10.30
Sydney Brouwer | Expert in klantgerichtheid en beleving
‘Klantgericht Leiderschap’ is de titel van het (eerste) boek van Sydney Brouwer, dat in maart/april dit jaar verschijnt. In de afgelopen jaren deed hij onder meer onderzoek naar Customer Experience Champions: bedrijven die vooroplopen op het gebied van klantbeleving in hun sector. Daarnaast host Brouwer de ‘Over Klanten Gesproken’-podcasts en is hij bestuurslid van Stichting CX Circle.
10.30 - 11.00

Patricia Devlaeminck | VidaXL
In de functie van global customer service manager is Patricia Devlaeminck bij vidaXL verantwoordelijk voor alles wat met customer service te maken heeft. Het online warenhuis voor huis & tuin is een mooie match voor Patricia’s overtuiging dat effectief samenwerken en werken vanuit intrinsieke motivatie leidt tot succes. Devlaeminck verdiende haar sporen in de financiële wereld met het aansturen van teams en afdelingen, waarbij de nadruk ligt op het creëren van meer verbinding tussen klanten, collega’s en leidinggevenden. Het resultaat van deze versteviging is een groeiende klanttevredenheid én een hogere tevredenheid onder de collega’s! Bij SNS Retailbank maakte ze sinds 2009 onderdeel uit van de directie en was zij onder meer directeur Klantbeleving en directeur Customer Contact.
11.00 - 11.30

Pauze

11.30 - 12.15

Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg

Wilfred van der Meer | Klantexperience.nl
Van Nederland het klantvriendelijkste land van de wereld maken, dat is de missie van Wilfred van der Meer. In zijn optiek zijn goede ondersteunende middelen absoluut belangrijk bij klantcontact, maar het contact begint altijd bij de medewerker. Maak het verschil voor jouw klant en de klant maakt voor jou het verschil. De klantbelevingsspecialist is momenteel met name actief in de financiële dienstverlening, om iedere dag weer – door medewerkers te coachen en te trainen – het verschil te maken voor de klant.
12.15 - 12.45

Keynote |
12.45 - 13.45

Lunch

Parallelsessies ronde 1

13.45 - 14.15

Spreker/ volgt nog

13.45 - 14.15

Spreker/ volgt nog

13.45 - 14.15

spreker/ volgt nog

14.20 - 15.05

Keynote |
15.05 - 15.30

Pauze

15.30 - 16.15

Christian Kromme | Futurist
Christian Kromme is de auteur van het boek ‘Humanification - Go Digital, Stay Human’, dat managers, ondernemers en investeerders helpt te anticiperen en te navigeren in een extreem snel veranderende wereld vol met disruptieve innovaties en exponentiële technologieën. Tijdens zijn presentaties neemt Kromme je aan de hand van uiteenlopende trends en voorbeelden mee in de exponentieel veranderende wereld waarin steeds meer disruptieve technologieën en business modellen zorgen voor een massale macht verschuiving richting de consument.
16.15 - 17.00

Keynote |
17.00 - 17.10

Afsluiting

17.10 - 18.00

Borrel

Bestel tickets